you can argue baby, but we are damaged goods

trycker ut huvudet genom dörren
kämpar med att komma ut, måste få luft
måste ut bland rörliga människor som skrattar
som pratar om sex och hur svindlande det är att komma
den där känslan att släppa alla hämningar
att bara vara
att använda naglarna mot ryggen
varje stöt blir som att flyga till sjunde himmelen

en gång i tiden, var det allt jag brydde mig om
nu idag, klarar jag mig utan det

jag står hellre i en klunga av berusade människor
som hånglar tills dom glömmer att andas
jag klarar mig utan det just nu

hellre vara med människor som får en att lysa
än att vara i en sängkammare hela dagarna

jag vill veta hur det känns att känna sig äkta
att synas på riktigt, känna sig unik och speciell
har alltid undrat hur det känns, jag vill veta om jag kan hitta den
den känslan att finna sig själv i någon annan
passion letar vi alla efter
men jag virrar hellre runt efter att se mig i dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0