-

det hände något med mig igår kväll, när jag på moln går, sjunger på aldrig mera 17 år och kär. vad kommer jag bli på måndag? 18 år och ensam? kärlek är trubbel, skakar om ens inre. jag kan bli mogen jag kan bli sansad, jag kan skaffa mig en bättre karaktär, men jag blir ju aldrig mera 17 år och kär. på min födelsedag kommer jag släppa taget. då är det dax för mig att ta 5 steg framåt, och aldrig mer se tillbaka på oss. det hände något med mig igår, när jag svävade ut i rymden med härligt sällskap, tanken slog mig att, varför måste jag vara värst hela jävla tiden. inte för att jag är det med flit, men varför måste jag ligga i så jävla mycket. tror det bli lugning på mig hedanefter. jag är förändrad. and it's all cause' you, yeah, now honey honey honey, i can walk walk walk.

nu handlar jag middag och sen kommer finisar och firar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0