Don’t main to be rude or anything, Don’t main to be rude to anyone, I Don’t main to be rude or anything, I’m Just breaking my head thinking of you,I’m thinking of you, I’m thinking of you


jag saknar att vara lycklig/olycklig, jag saknar smärtan, jag saknar värmen. helvete vad jag saknar dig, varje dag tänker jag på dig, hela tiden, ser dig överallt. mitt hjärta tillhör fortfarande dig, kommer nog alltid göra. helvete verkligen.

- kärlek suger verkligen

- du är ung jossan, det kommer fler killar
- jag vill fan inte ha någon annan, hatar att han är Den killen, varför var det så att det skulle skita sig så jävla fruktansvärt

- okej, du har rätt, kärlek suger något fruktansvärt
- och ändå vill vi ha den, fan, vad vi människor är komplicerade

- du, du har rätt, faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0