schalalalalalaaa, jag vill vara 17 år och kär, schalala, jag vill vara 17 år och kär, jag kan bli mogen, jag kan bli sansad jag kan skaffa mig en bättre karaktär jag skulle kunna bli en munk eller till och med en nunna men aldrig mera 17 år och kär, jag b



Kärleksförklaringar det är egentligen ingenting för mig, att försöka säga alla minnen, känslor, problem, bråk, telefonsamtal, konstiga händelser, killar, humorn, festerna, och framtidsplanerna. för du vet dem redan katten. Det enda jag vill säga är Bite me. Och att det är skönt att ha någon som dig i sitt liv, där det alltid händer någonting, ingen falskhet och gå bakom ryggen skit. Det är pangpå varken sig jag vill det eller inte. Och ärlighet är det som varar längst. Ser fram emot att få klänga vid din sida ett jävla bra tag till. Breakdancingpung i våra hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTID DU OCH JAG!:D Jospehine Torgerssen och Katarina Grahn det e så det ska va! älskar dig<3

2009-06-14 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0