it's makin' me sick

alla är så jävla lyckliga
fan det är nästan så man stör sig
på allas jävla vår rus

jävla helvete, jag vill fan också känna
vår ruset, den där jävla värmen i magen
det gör fan bara ont

det är nästan så man vill skrika
"kan alla lyckliga jävla idioter hitta en missil placera den i röven och dö?!"
trött på detta, detta jävla kämpande
"it's makin' me sick"
ni fina vackra människor som har det så jävla BRA

jävla helvete
rent ut sagt

men egentligen, så...
vill jag bara vara exakt som ni

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alla har nog inte det så jävla bra, även fast det ser ut så på utsidan.

2009-03-01 @ 22:16:01
Postat av: jossis

nej jag vet detta.

men det är vissa människor jag menar.

inte bokstavligt talat alla.

det jag skriver är inga sanningar.

det är bara så det känns.

2009-03-02 @ 08:47:18
Postat av: Louise

Känner samma.... "/

2009-03-10 @ 21:37:23
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0