Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams, Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans


fotograf: jag (josephine torgersen)
Jag är så sliten nu efter helgen, även om mycket inte har hänt, så har det hänt mycket.
höjdpunkter: pizza på valentin, söndagsmonsterfrukost, passionerad kyss på bräckan, norge vann EVSC, mördat två kackerlackor, en jävla massa kaffe, se natten bli till dag med fina louise, grillat med la familia.
Jag är så jävla cool och pluggar hemma idag, på lappisen, men what the hell, jag har i alla fall supertramp, och eländet är snart över, och snart barcelona och hultsfred. Yeah, nu blir det mer kaffe och gamla melodier. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0