Men jo, rumpan är nice. Men visst freddie vi kan väl göra en cover på den låten. Men sandra, du är ju så jävla snygg så det finns fan inte.

Många men igår, många härliga oväntade saker hände och visst livet är ju egentligen helt jävla fantastiskt. Jag är nöjd efter gårdagen, och jag hoppas innerligt att anton,barro och ollie får det underbart nu i barcelona. Tack axel för samban och resten för fina samtal och underhållningen. Sandra och jag har hittils haft en slapp och underbar dag med kaffe och bara massa tjöt. Och snart kommer louise och hämtar mig och då blir det myskvälll. Ja, livet är ju helt fantastiskt egentligen, förutom när man blir misstolkad som en jävla marionett-docka. Jag är inte någons jävla slit-och-släng, jag är min. Min egen människa. Just nu gäller detta två personer i mitt liv, helt sinnessjukt. Vad hände med att se människor, respektera och värdesätta dem? Det undrar jag. Nej, nu ska jag städa här och vara glad, för jag är trots allt med fina sandra. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0