So slow it down, take it easy!


foto: jag (från igår, hemmakväll med mor och syster)
Har nog haft en av de härligaste dagarna på länge idag!
Slutade klockan halv 1 och grabbade tag i bagen och krokade katta under armen och vi sprang till pendeln som två antiloper ute i solskenet. I götet mötte vi upp vår grahn nummer 2, dvs, andreas. Thai och solsken och kaffe var uppskrivet på listan, och resultatet av det kunde ju inte bli annat än alla tiders! Sen på min väg hem möter jag en underbar skapelse vid namn louise, vi fönstershoppade och begav oss sen mot vårt kba. Vi hittade en utsökt kille som jag klängde en stund på, erik såklart. När man anländer i fjärås går man på ängar med hunden och trampar i kaninhål med sina röda stövlar, javisst, så det kan gå! Sen kom härliga freddie till mig på kvällskaffe, och freddie, du är sjuk, behöver du panodil? Mer ska jag inte säga för nu ska jag fan sova, So long!

Kommentarer
Postat av: Louise

underbar skapelse alltså? haha nej verkligen inte!!!

2009-09-03 @ 13:38:18
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0