I'm not saying it was your fault, Although you could have done more, Oh you're so naive yet so, How could this be done, Your such a smiling sweetheart, Oh and your sweet and pretty face, In such an ugly way.


Foto: misha taylor
Det känns bra nu, det känns bra. Och det är ingen förnekelse. Chocken har släppt. Filosoferat så mycket idag med kalle så jag har fått insikt. Jag behöver inte denna dokusåpan. Man får ut mycket av att prata i 6 timmar. Haha! Speciellt om man sitter på pascha lounge hur länge som helst och sen sitter och tjötar hemma hos mig. Jag kan bara inte förstå hur du kunde med. Men, i guess i had it coming. Plåstertjejen. Alltid så. Och just nu är jag bara glad över att denna jävla dramatiken är slut. Finns ingen respekt kvar. Så kom inte till mig när du inser att det du gör inte funkar. Lämna mig ifred. Nu ska jag äntligen sätta mig och skriva en låttext eller två. Var längesedan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0