Disgusted and unhappy but trying to find peace, Trying to escape what seems like endless misery, I want some peace and quiet away from all of you, Well I try so hard to get away but there's nothing I can do no

Satan said dance.
Härlig lördag. Jävligt lyckat. Lika mysigt som alltid att vara med de härliga brudarna. Inte lika mysigt att jag var bakfull som fan när jag vaknade upp i kungsbacka. Och verkligen försökte spela need for speed på morgonen, men ja, hade ingen reaktionsförmåga. Jag vill iväg. Så jävla mycket. Bort från allt. Läsa en bok om Andy Warhol på stranden, träna lite, dricka drinkar, fota massssssssor, skriva på en gammal skrivmaskin, dansa om natten, sitta på en balkong och se dagen gry. Så vill jag leva just nu. Sverige gör mig deppig. Men i alla fall så börjar mitt nya liv, just nu. Inga mer cigg, träna 5 dagar i veckan. Medicin för min hy, jävlar vad vacker jag kommer bli. Haha. Nej nu ska jag sova, för jag ska upp snart och äta frukost med jonas och shoppa julklappar med honom. Han är nog den uddaste killen jag vet! Haha! So long!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0