I gave up coffee and cigarettes, I hate to say it hasn't helped me yet, I thought my problems would just dissipate, And all my pain would be in yesterday.

Cause I swear that I'm dying, slowly but its happening. Fuck.
LOVE IT! Ja, haha. Vad gör man en sådan natt som denna? Jag lyssnar på depp låtar som inte gör mig friskare. Ligger hemma och har äckelfeber och äckligt ont i halsen. Och äckligt ont i hjärtat. Det finns nu, så många andledningar till att hata dig. Men kan jag det? Nej. Även om härliga kristian anttila hänger över dig och vårat citat så ... känner jag av dig mer och mer för var dag. Kommer du ihåg vad jag sa? När jag var ifrån dig för mycket, så gör jag saker som du gör omedvetet för att kännas vid dig. Jag skakar när jag sträcker på mig, haha. Men jag kommer på mig själv idag. Jag ler, för jag egentligen har besparat mig mer smärta. Att, vara ifrån dig är det svåraste jag vet, men med dig så har jag ont. Och om det är sant, allt man har hört det sista. Så kan du bara, ja, ha det fint. Jag bär med mig våra minnen, de bra. Så kan du få fortsätta med att vara ... Ja, vem du nu är. Haha. Rätt mystiskt, att jag föraktar att jag har älskat dig så innerligt som jag gjort. Nästan skrämmande. Lycka till, säger jag bara. Och nu ska jag nostalgitrippa! Vad underbart att få le, och inte känna dåligt samvete för jag har vart den jag har vart och den jag är. So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0