piraten och discodivan tackar för fin halloween med fina vänner!


snodd bild.
yo la tengo
gör helt underbar musik. jätte speciella men makes a lot of sense to me. haha. blivit en del weepies idag också, och för att inte glömma ane brun och the asteroids galaxy tour. får höra rätt ofta hur konstig musiksmak jag har. men vad är egentligen konstig musik? är det sådant som inte spelas på radion? i sådana fall så är gamlingarna också konstiga som lyssnar på elvis? eller? antar att det normala att lyssna på är R'n'B, och kan inte hjälpa att jag inte är stort fan av det. helgen har vart bra och dålig. jag hoppas jag får lite bilder av nära och kära och glo på imorgon! jag vet inte vad jag mer ska dokumentera än att jag är lite i extas för jag ska träffa en jätte fin sak imorgon. iiihiii! Nu ska jag sova. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0