I'm sitting here, I miss the power, I'd like to go out taking a shower, But there's a heavy cloud inside my head, I feel so tired, bur myself into bed, Well, nothing ever happens and I wonder


foto: adeline mai
en av mina personliga favoriter. hon är helt fantastisk. en av anledningarna till jag vill plugga foto i paris. fast egentligen vill jag plugga i london. men, ja ändå. kunskapsmässan ägde rum i göteborg igår och oj vad man blir sugen att plugga efter skolan med EN GÅNG. direkt efter sommaren. finns så mycket valmöjligheter så det är helt galet. men jag tänker ta den. jag vill lyckas. jag vill bli något. och det känns som om jag kan om jag vill. ikväll blir det mys med petra, kolla idol. äta middag. och se på film och käka äckligt mycket godis. på måndag ska jag och emily teller på ett möte, jaaaa, kanske blir det mitt första jobb. och boka biljett till london ska jag göra snart. åka till anne. nu ska jag pussa på en finis och duscha och åka hem. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0