Red and yellow pink and green purple and orange and blue, All of the colours I see my love everytime I see you, I'm wasted, I'm so wasted on you


angus & julia stone
sitter bokstavligen och förtär mitt hjärta genom på att lyssna på dessa genier som är ovanför. behöver nog påminnas hur det känns att vara helt nere för att hoppa några steg upp sen. gå vidare. går inte en minut utan att jag tänker på att jag inte dög. att jag inte räckte. nu finns det inget mer. det var sista gången om. och jag hatar att jag ... saknar din närhet. kan inte sova ordentligt, du är där vart jag än är, vad jag än säger, vad jag än drömmer. Du sitter på min axel. Och jag känner dig, hela tiden. Vaknade inatt och drömmde att du höll om mig. så vaknade för att vrida mig, men då vände jag mig in i väggen. Vilken metafor ändå. "ensamheten är att vända sig in i väggen" ... Du säger till mig, se inte så förstörd ut. Ta hand om dig. behöver få ut mina tårar, när dom är slut, då lovar jag dig att ta hand om mig. tills vidare. ska jag bara tänka på att all energi jag la på dig, allt jag gav till dig, var helt jävla förgäves. För din skull säger du, om du skulle gjort något för min skull, så hade jag velat att du kämpade, visade någon kraft. Men du vet ingenting, du vill ingenting. Ingenting händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0