Falkenbergs-yra


Foto:josephine torgersen
Ja, helgen har ju bjudit på en del bravader! Falkenberg är lika galet som vanligt, inte en lugn stund får man. Vilket drev mig till vansinne ibland. Haha! Men man får nöja sig. Eve,Amanda,Pia,Louise och Emma är ju helt underbara så vad mer kan man räkna med än en helt fantastisk kväll i både falkenberg och halmstad? Tillbringade även den sista biten av natten i bagageluckan när eve inte pallade mer, haha. Resten av helgen har jag vart med en fin man. Och bara haft det jätte jätte gott. Henrik Olsson ringde mig nu precis och nu ska vi ha möte nästa onsdag om min fotoutställning jag vill arrangera! Så spännande! Nu ska jag plugga min älskade psykologi och svenska. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0