Far from home, elephant gun, let's take them down! one by one! We'll lay it down, it's not been found. It's not around.


Foto: Jackelito
Såhär ska ett äkta torsdagsplugg se ut! Haha! Jo, jag pluggade faktiskt och såklart var jacke med på ett hörn men det var hon som dokumenterade kvällen med kameran. Himla mysigt! Helgen har vart helt okej, mest fin och gnistrande. Vilket härligt uttryck ändå... "gnistrande". Var hemma och myste på fredagen med en finis. Och så tog jag,jacke och petra oss en öl på rumpan. Kvällen? Ja. Jag vet inte än, den blev lite rörig. Får se vad som händer! Nu ska jag göra lite småpynt i huset för familjen anländer igen. Ensam hemma denna helgen också? Jepp. Det roligaste beskedet är ju ändå att lillsyrran ska hoppa i globen! (jätte stolt) Så då har jag en vettig andledning att åka till huvudstaden. Hihi. Nej nu får jag ta tag i huset! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0