This heart attack I’ve gotta get away not coming back, I want some downtime so call me when you can and I’ll be fine


Foto: josephine torgersen
Men ge mig något fint, ge mig någonting, ge mig närhet eller egentligen vad som helst. Trött på detta. Sen när försvann världen och havets härliga sorl. När försvann mitt sug efter att upptäcka nya platser, träffa nya människor och göra något kreativt. Försvann den med dig? Ingenting känns riktigt inspirerande, ingenting känns på riktigt. Känner mig konstant som en halv zombie, bara 65% närvarande. Jag vill veta om det var du som gjorde att mitt sug försvann, för den äventyrliga jossan är mer eller mindre försvunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0