Sometimes if we don’t go sometimes you don’t know,You don’t go I don’t go I don’t go you don’t go, I’ve got your back but you don’t got mine, This heart attack then I’m feeling fine, This heart attack I’ve gotta get away I’m not coming back


Åh, älskar detta klippet. Det får min sjuka kropp att fyllas med glädje, sol och en härlig uteplats. Tänk er det, fina killar som spelar gitarr för er i ett annat land? Inte pojkvänsmateriel, utan härliga killar som gör det för de älskar det. Ja, fan vad jag suktar efter närhet just nu. Usch, tur att jag har min hund. Haha, och mitt hår ser ut som bonnie tylers idag, have to love it. Ska nog njuta av de sista sommarstrålarna nu. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0