Maybe don't beat me up cos i got no sleep today, You said you were sleepwalking, but what the fuck is that anyway? It still feels a little of the time (theres no fighting) Like i've been letting go (and no talking)


Foto:josephine torgersen
Igår var jag och systeryster på kalas för berra och innan det befann jag och bella oss i snöstorm, mycket sexigt må jag säga. Hade fan is i håret? Men nu, nu laddar man om, ska färga ögonfransarna och ögonbrynen, var lika mysigt som vanligt att vara med issa på kungsmässan en snabbis. Sen beger jag mig för att dricka öl med mallan och sen ska jag vara med kalle. Ska bli fint. So long!

Kommentarer
Postat av: Anton

fan a längesen jag var inne på din blogg! trodde nästan du hade slutat! ge mig fler av dina magiska bilder!!

2010-02-06 @ 16:56:07
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0