Someone falls to pieces, Sleeping all alone, Someone kills the pain, Spinning in the silence, To finally drift away, Someone gets excited, In a chapel yard, Catches a bouquet, To be yourself is all that you can do


Foto: josephine torgersen
Helgens bravader har vart lysande! Jag och malin drack öl (heineken, vad annars?) på jamas i fredags och myste, pratade om allt mellan himmel och jord för att senare känna på hur jorden snurrar. Vi ställde oss även utanför allé för att känna vibbarna av fjortisåren. Kalle kom senare för att plocka upp mig, men vi stannade en stund. Vi begav oss i alla fall till gottskär efter vi slängde av malin. Mådde rätt kasst på lördagen, men det var bara att dricka lite kaffe njuta av utsikten för att sedan åka till pia, som har fyllt år. Jätte mysig middag, med kanon människor.  När de andra begav sig ut på äventyr åkte jag hem för att ligga i min säng och kolla på film. Men träffade en old 'n' goldie på bussen, ingen mindre än cigge och gissa om jag blev glad, jag lös nog som en sol. Nu väntar jag samtal, gotta run. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0