They chewed me up and then they spit me out, And I'm not supposed to let it bother me, But maybe I'm a little bit weak - I let my frailty take the wheel, She said, "Maybe there's a bit of me waiting for a bit of you. baby."


Modell: sienna miller
Vad är det med sienna miller som gör att hon förföljer mig i mina drömmar? Är det de där intensiva ögonen och hennes sätt att uttrycka sårbarhet sexigt? Jag kan inte sätta fingret på det. Vad jag dock vet är att jag har älskat henne från det ögonblick jag såg factory girl, där hon spelar edie sedgwick. Och jag som älskar 60-tals mode och konst blev ju mer eller mindre fast. Det är ju den ultimata drömmen, att fota någon som är så vacker. Tror många kommer säga "men jossan, det är ju för att hon har mörka ögonbryn, din fetish" haha! Tror på alla senare fotosessions jag har haft har jag markerat allas ögonbryn, inklusive mina egna. Jag är nog ett snäpp åt det knäppa hållet. Men det är bara att nöja sig, nu ska jag dressa på mig så ska jag åka till skolan, ska bli mörkare i håret idag med, den dö! London om 3 dagar! Jag längtar! Hej våren! Fan vad gött det ska bli! Anne, jag är snart hos dig! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0