And I cannot guess what we'll discover, When we turn the dirt with our palms cupped like shovels, But I know our filthy hands can wash one another’s, And not one speck will remain, And I do believe it’s true.


Luke grimes
Den mannen, är jävligt fin. (förlåt mitt pucko) men jag blir mer avundsjuk på fotografen som har fått chansen att fota denna extremt fotogeniska människa. Hm? Jag borde ju bli mer pepp, men om man får en bot på 1200:- så är man inte så jävla pigg på livet, FAN TA VÄSTTRFIK! Jag måste ivääääääääääg, fuck. Kanske kidnappa med mig en härlig man till norge, hoho. Det borde jag göra. Låter som en bra idé. Freddie får fan ta och sluta skolan nu så vi kan dricka kaffe tillsammans. Fan kan inte du komma hit, mitt pucko, och mysa med mig? saknar dig. So long!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hallå snygging. Nu slängde jag in dej på min blogg ;) Det du. Och jävla västtrafik. Usch och fy på det :( Puss!

2010-01-11 @ 21:47:09
URL: http://artelius.blogspot.com
Postat av: josephine

Awh, stumpan du är som en stor smulrabarberpaj med vaniljsås en vårdag som jag bara vill käka opp. du är med andra ord, söt. <3 JAG VET, jag hatar dem. usch.

2010-01-12 @ 00:48:30
URL: http://jbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0