I'd like to make myself believe, That planet Earth turns slowly, It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep, 'Cause everything is never as it seems, When I fall asleep.


Foto: Shannon sinclair
Jag kan inte begripa att jag är såhär olidligt jävla trött hela tiden. Vaknade upp precis och det är fan sjukt. Vad slapp jag är! Ska dra mina fötter härifrån denna lägenhet och bege mig tillbaka till landet ingentans, ja, kungsbacka. Haha! Men sen ska man minsann åka in till staden igen, för då är det bio med jeppe. Tack och lov för honom, vad hade jag gjort utan den killen. Sen kanske jag hamnar här jag är igen, vem vet? Haha, jag har faktiskt en sak jag vill erkänna. Jag mår så jävla bra just nu! Och det var allt! hahah! Ska åka och träffa freddie nu! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0