If I was young, I'd flee this town, I'd bury my dreams underground, As did I, we drink to die, we drink tonight.


Foto: josephine torgersen
Satt här i min ensamhet och kom och tänka på denna gamla bilden. Min gamla header. Från den där uuuuuunderbara fotosessionen jag hade med osh och mad. Man blir ju sugen på vårväder. Sugen på att ta tag i utställningen och börja fota allvarligare och större ting än bara spontanitetsfoton. Och saknar faktiskt dessa två jävligt mycket. Ikväll blir det tvåmanna fest. Hihi! Och om någon skulle tänka sig att ställa upp frivilligt som modell inför ett projekt som heter "if the story have to end in tragedy, i'll take my bag and kiss your love goodbye" så skriv era namn i kommentarrutan så hör jag av mig! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0