I'm working a sweat, but it's all good, Breaking my back but it's all good, 'Cause I know i'll get it back, Yeah, I know your hands will clap, I'm working, I'm working, To make butter for my piece of bun.

i'm warning you now, i'm a fucking mess
Jag börjar ju bli ganska bra på detta. Förövrigt det är fredag, käre filip fyller år. Och detta ska firas på parken med en massa fina, bla emelie. Men innan utgången ska jag dricka vin med kalle och laga käk, och antagligen bråka om spotify. Men vad vet jag? Det känns ju som att detta är den första riktigt uppskattade fredagen på länge. Nu ska jag göra klart en massa tentor, skoj? Nej? So long!

Kommentarer
Postat av: Danne

bra låt du har på din blogg

2010-01-30 @ 03:36:33
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0