I can't, and I can't decide, Wrong, oh my wrong from right, Day, oh my day from night, Dark, oh my dark from light, I live, but I love this life.


Foto: josephine torgersen
Har inget vettigt att säga utöver att det bästa som har hänt denna torsdagen är att jag har pratat med anne i telefon. Jag längtar så olidligt mycket efter att få åka härifrån, jag får panik! Vill till london, nu, nu, nu. Och det är ju så gött att torsdagen har vart fin, pappa har äntligen kommit hem. Jag får äta hur mycket kalsigapuffar jag vill, för jag säger så. Haha, ska ta tag i min träning... Snart? Vill ju ändå bli snygg smal och sexig till sommaren, öh, tror jag? Ska lägga mig och filosofera en stund, fantisera, och spåna och smida planer. So long!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är Josephine! :)

2010-01-31 @ 16:55:24
URL: http://helenamaria.blogg.se/
Postat av: malin brinde

Riktigt snygga bilder!

2010-02-07 @ 20:04:27
URL: http://malinbrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0