Will you ever talk again? Oh boy, why you so speechless? You’ve left me speechless! Some men may follow me, But you choose “death and company”, Why you so speechless? Oh oh oh


Foto: martiiiiiiina
Sitter här i fucking gangtah kullavik. Och hittade gamla vårbilder på mig och min martina! Just nu sitter jag och älskar martina olsson och fredrik ortmon och min älskade gin&tonic. Kalle i luren och får höra om hans jävla bravader, den du! Haha! Själv ska jag väl sikta mig in på att bli kanon go. I min ensamhet, de andra sover som grisar, som martina skulle ha sagt. Nej, jag får väl ta och ge mig. Haha, skulle sätta på tv:n sjukt ovärt att det just någon som blir påsatt när den går igång. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0