Remember when we first met, and everything was still a bet, in love's game, you would call, I'd call you back, and then I'd leave a message on your answering machine


Foto: josh goleman
Sjukt underbara bilder, visst kan man inte tro att killen är bröllopsfotograf? Jag har ju personligen alltid rankat ner på bröllopsfotografer, inte tyckt att det är något fint, utan bara fake-pose-ingen-känsla bilder. Men så ser jag på dessa bilder och jag blir lycklig i själen, det finns hopp för fotografit. För ögonblicket sitter jag i gottskär med pojken min och ska snart göra middag. Tacos, helt rätt. Fick precis reda på att de inte har femman, jag kommer få panik om jag missar greys anatomy ikväll, i-lands problem är fint. Imorgon ska jag fota det fina bandet Frank dynamite, hurra. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0