Who will be the queen, when the king is at the scene!


Foto: josephine torgersen
Sjujävla spelning frank dynamite bjöd på i onsdags på sticky fingers. Åh, mina fina pojkar! Duktiga var dom och jag sprang runt med en öl i handen och njöt. Något jag verkligen rekomenderar att lyssna på! Hade min vernissage i torsdags och det var så kalas fint så det finns inte! Tack ni som kom och förgyllde kvällen! Skumpan var god, kläderna från king kong vintage var så jävla snygga och människorna var vackra. Glöm inte att min utstllning pågår tills imorgon! Valborg firades med min fina man, vi drack gott och åt gott, livsnjutare så att säga. Idag ska jag vara med simon & osh, käka lite gott tror jag och ta oss en öl, adekvat som fan. Butiken blir allt vackrare! Dessutom fyller filip johnson år idag, grattis mannen! (duktig kille det där) So long! 

Kommentarer
Postat av: Jättebögenjonas

lov yeoh... ville ba säga't. Tja!

2010-05-08 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0