Julia karlsson

Blev rörd till tårar när jag hittade denna lilla kommentar i en oändligt gammal blogg. Saknar dig lillan! 

Postat av: julia
jag älskar ju dig, josephine.
du gjorde sommaren & hösten tvåtusensju till något jättefint för mig som jag aldrig kommer att glömma. jag kommer aldrig att glömma när jag skulle sova hos dig för första gången när du, jag och dina tre manliga vänner gick ner och badade klockan två på natten för att sedan somna i en hög i ditt rum. jag kommer aldrig att glömma hur vi vaknade på morgonen och dansade till billie the vision and the dancers i ditt vardagsrum och åt rostade smörgåsar eller hur ledsen jag var när det var dags att kramas & pussas hejdå. jag kommer aldrig att glömma den där sensommarkvällen i åsa när vi gick ner till vattnet och fotograferade och jag berättade saker för dig som jag inte berättat för någon annan. jag kommer aldrig att glömma när vi var på håkan och jag fick lov att hålla din hand under "det är så jag säger det". kvällen då vi åt tacos, dansade till marit, rökte i din trädgård, drack té, åt godis och somnade till breakfast at tiffanys var en utav de finaste kvällarna jag har haft.
jag vet inte vad som hände efter att vi suttit i pappas bil i vintras och bytt julklappar.
jag hoppas inte att det tog slut där på något vis, för att du är en sådan fin vän och förlorar jag dig så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
2008-feb-14 @ 15:22

Kommentarer
Postat av: julia

älskling. jag menar varenda ord. fortfarande.

2009-12-06 @ 20:58:51
URL: http://mrssinatra.blogspot.com
Postat av: joss

i'm gonna love u forever.

2009-12-07 @ 19:54:10
URL: http://jbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0