hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad, hela världen är så underbar bara man får ett svar

Sjuk jävla kväll på sticky igår, jag, molle och axel. Så mycket canada så det finns ju för fan inte ord för det. Hoho se där ja, träffade som alltid vid otippade tillfällen min kära fyllebästis sebbe. Så najs. Tyckte att kvällen var den sjukaste på länge. Och, har sådana vackra bilder och filmer från igår. Igår tog jag hand om axel, och kvällen innan det tog han hand om mig. Två oskulder spräckta på två kvällar, Mingel och Sticky. Ja, Happy Hour är så fint, och göteborg har så många goa gubbar så det finns inte. Bara utbyta några ord är så najs. Vaknade upp klockan 12 hos axel, och kom på mig själv att, just det, heh, jag är ju ensam här, jag drar nog till molle. Eftersom mannen av stål pallade att sticka till jobbet imorse klockan 7, måste jag ge honom en eloge, helvete det hade jag ALDRIG orkat om jag var som han igår. Oj oj oj. Och mingel vill jag inte ens prata om, haha. Det var en fin kväll, förvisso. Med martin,jocke,axel och molle. Men, saker som man sa, som man inte borde säga sas.Och ja, heh, jag var le koko. Skitsamma, ikväll är det middag med hanna och sofia som gäller. mina fina damer, ska bli så mysigt. I onsdags var jag även med martina och mös med henne i göteborg, så underbart, den kvinnan är fin.  Nu ska jag ha MAT för fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0