jag var på hultsfredsfestivalen jag skrek mig hes och var full och galen

Hultsfred... Var omständigt,galet och underbart. Allt på samma gång helt enkelt. Det var längesen jag uppskattade min säng lika mycket som jag uppskattar den nu. Att duscha hemma. Kunna ta ett glas vatten ur en kran. Gå på en toa med vatten och inte någon bajamaja. Argh. Jag spenderade mina hultsfredsdagar med riktigt härliga människor och såg så mycket bra konserter. Frans ferdinand med tommy var riktigt jävla grymt. Dansen, haha. The Sounds med Axel (Maja ivarsson var så jävla underbar att det var på gränsen till orgasm). Maia Hirasawa med madde. Ólafur Arnalds med Molle,Oscar,Maale,Hannes,Louise och dante. SMK med molle i öltälet. The killers, fan vad underbart det var med nostalgikickarna. Och Thåström med Axel och Molle. Dropkick Murphys med Isa och någon jävla galning som hette Fredrik som uppenbarligen bara ville ligga. Det är tur att mina slåss egenskaper finns, haha. Annars hade han väl haft sina händer i mina trosor, och hur kul hade det vart?! Mja, inte så. Så jag drog omkull fittan och nöjde mig med att säga att han var vidrig och gick därifrån. Ja, ja har haft det underbart. Handlat min första öl som artonåring med. Bara den känslan är obeskrivlig. Jag har tillochmed duschat i en simhall till ett försök att hålla mig fräsch. Men det går ju fan inte att undvika att bli sliten. haha. Dessutom har Hultsfred gett mig fina HPN och PN. Men om jag ska vara negativ så, ja... haha, gud sa åt mig att lugna mig tror jag, fick mensen på onsdagen och jävlar. Det var inte kul för resten må jag säga. Humöret upp och ner som en jävla bergodalbana. Regnet hade vi med oss och det blev mysiga kvällar i vårt låga partytält. Trodde att Kings of leon och Sahara hotnights skulle vara mycket bättre än de var live, men hade jävligt skoj ändå må jag säga. Jag ska svälja några koppar kaffe nu, har inte fått så mycket av det denna veckan. Och dem som känner mig vet att jag knappt fungerar utan kaffe på morgonen. Jag har fina minnen med mig hem.(Hultsfredsoskulden är tagen) Och nu ska jag packa om väskorna till Falsterbo. Se där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0