you got me beggin' you fot mercy, lalalalalallaaaaaaaaa, ein studenta tjopfaderalla lalalaa


louises bilder
igår var det en lycklig dag för alla studenter, och först var jag hos jocke på hans mottagning, det var mysigt som fan. sen drog jag till dante, där vi hade sång och en jävla massa tal. det var jävligt fint. ja, kvällen blev lång och jag är jävligt schleten idag, men vad gör det? jag är ung och ibland är det meningen att man bara ska släppa loss helt enkelt. är hos molle och chillar ska snart hem och gosa ner mig i soffan och bara vara. so long.

Kommentarer
Postat av: Louise

massa fint tycker jag <3 puss fina

2009-06-07 @ 12:21:53
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0