everbody know you the one to call when the girls get ugglier from the back of the wall, josephine says you got a bleeding noose

De senaste sju dagarna har jag spenderat alldeles för mycket pengar pga att jag är så dum och faktiskt tror att sommaren kommer komma snart. jävla regn! men 3 klänningar, 1 linne, 1 paljettkavaj, 2 par gladiatorskor har fått komma in i mitt rum och pryda det så fint så, älskar att ha mina kläder på väggen. Nej, jag får fan gaska upp mig nu, reklam att göra plus få i sig lite grillade revben, mums. fotoredovisningen gick bra med, riktigt gott + få umgås med jocke och martin efter det, mums. So long nu ska jag fan käka. 


foto:jag, en av slutprojektsbilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0