What would you think of me now, so lucky, so strong, so proud? I never said thank you for that, now I'll never have a chance.


foto:josephine torgersen
jag och emily firade att vi fått vårt första fotojobb med fanta! haha! så spännande! ferutti jobbet kommer äga rum på torsdag och efter det åker jag till stockholm för att titta på min syster när hon ska hoppa i globen. Tänk att jag ska få plåta så vackra vackra skor och halsband och allt annat smaskigt de har. utöver att just detta är fantastiskt, så är jag trött, trött på allt annat. längtar tills jag pluggar någon annanstans. typ, london, paris. tentan gick riktigt bra idag också, känns jätte bra! nu ska jag laga mat tror jag! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0