You should know I never wanted to be in this ocean, Of not knowing what you will do, Hold it down, this foggy notion, Or take away all my skills, I party with my pain, You don't seem to come around


foto: josephine torgersen
ibland behöver man en av ens bästa vänner för att få en att må bättre. prata. och skratta åt fula saker på vem kan slå filip och fredrik. livets gång är ibland fel, men då bär man upp varandra. det är det vänner gör. och jag är glad att jag just har en sådan, wictor molinder.

Kommentarer
Postat av: JEN

Ciao Going!!

Vad fina bilder du tar!!! Like!!!

Jag får anlita dig för familje foto när bebis inte bara sover..

Hoppas det går bra med ditt projekt.

Kramar och sköt om dig, J

2009-11-17 @ 19:49:08
Postat av: Jossan!

Haha! Tack jenny!!! Vad glad jag blir! Det kan jag absolut göra!!! Hade vart jätte roligt! Dock har jag ju ingen egen studio än, men jag lovar när jag får det ska jag fota familjen! Hoppas du mår jätte bra! Och prjektet går framåt! :D Detsamma! Kramar!

2009-11-18 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0