So don't you place your bets on me cause I can't change, and you may see, that I'm just one of them, I'm never gonna turn around, don't want to see what i left behind, a million secrets safetly hidden deep inside my mind


Vogue.com
Vet inte vad det är med mig ibland, suttit och gråtit. Länge och väl, det är en massa debatter i mitt huvud och jag försökte avlösa dem med att söka lite inspiration. Men började ju gråta när jag såg Mario Testino jobba med Jessica Biel. Det är precis det jag vill jag göra, detta som jag ser på är min dröm, men det är en chans på miljarden att jag kommer lyckas. Och fotosessionen med Annie Leibovitz, som fotade lady gaga i video nummer två, är helt fantastisk. Vilket gör mig ännu mer gråtfärdig. Imorgon kommer jag säkert älska allt och alla, men just nu hatar jag varje låt, textrad, fotografer, modeller och alla jävla flashbacks. Känns som om mitt huvud håller på att spola upp mina dåliga minnen i mitt huvud. Jag lägger mig igen, fan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0