Golden smile that made you feel new,Like when the marching band strolls the street, You know another years come too soon, So you took her hand and she gave a look that sent you to the moon, Can I share this dance with you?


Foto: josephine torgersen
(minus bild 1)
Galen jävla lördag!
Finns inte ord för hur brutalt kul det var, men ändå, jo det gör det, den var dansant, "vipig", mysig och rolig. Hade så mysigt med hanna, sofia och jossan. Först vin på sense och efter det karisma. Och fredagen var kalasbra med, blev ingen utgång för de ville ut i kungsbacka och jag var i göteborg, så jag och kalle drog på lite. Jag spelade trummor, sjukt dåligt, haha, och han på gitarr och sången skrällde något fruktansvärt. Nu ska jag 1, fixa köket 2, skotta 3, ta hand om hästarna 4, förbereda middag 5, plugga? vette tusan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0