Let me take you by your hand, and lead you through the streets of london

 
Foto: josephine torgersen
Jag gnäller hur jävla mycket jag vill över att snön är som den är just nu, vad är grejen med att skotta när skottgubbarna skottar ner snö på oss igen? Nästan så jag vill sätta ett skott i pannan på dem. (oj vad vitsigt) Men om jag ska sluta vara en gnällkärring så är ju skolan ändå inställd imorgon! Så skönt! Jag saknar london just nu, där var det i alla fall varmare och man kunde göra saker, inte bli insnöad i lilla fjärås. Jag har spenderat en sådan här söndag åt att se på modevisningsreportage från NY fashionweek, via style.com då. Och analyserat musik och pluggat lite. Men lovet har generellt sett vart helt underbart, var i london 11-16 och efter det bodde jag hos kalle i några dagar, sen nu i helgen var det liv i hatten på fredag och mys på lördag med familjen, som hade saknat mig såklart. Imorgon ska jag äntligen träffa kalle, ska bli så gött. Och mer bilder från london kommer, och mer historier. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0