And if you say I'm not okay with miles to go, If you say there ain't no way that I could know, If you say I aim too high from down below, Well say it now 'cause when I'm gone, You'll be calling but I won't be at the phone


Foto: josephine torgersen
Modell: freddie johansson
Vart sjukt kreativ nu det sista, fotat freddie och hjälpt honom med hans PA. Och jag har lagt kropp och själ och tid på att få det att funka. Vi fotade även i studion igår då min musa emily var med. Attityd! Hell yeah! Men de kommer en annan gång! Har vart studsigt glad idag, det är ju ändå onsdag, något litet bra händer alltid då! Och sen kom jag hem och stressen släppte, vad händer? Resultatet blev 3 timmar sömn. Vilket är skönt, nu är det, det dära, so you think you can dance. Ska drömma mig bort och kanske spendera tid i telefonen. Den dö! So long!

Kommentarer
Postat av: sofia

varför i HELA FRIDEN Är han bög för ?????

2010-02-11 @ 10:10:04
URL: http://nolitasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0