It was beautiful, magical.


Foto: josephine torgersen
Gammal härlig jävla bild från när livet var mindre komplicerat och man trodde man var supermannen. (Fast det lärde vi oss att det var vi minsann inte, men nu är man) En såndär ösregnig dag med malin. Den tjejen. Finns inte ord. Så jävla bra är hon! Jag har äntligen pluggat klart inför mina jävla prov imorgon. Nu är det bara två inlämmningar kvar. Suck. Asså, jag är så extremt lättad över att lokalen äntligen är spikad! Osh, du är en ängel! Snacka om att det kommer bli en sjuk jävla utställning! Kommer bli så bra! Jag känner verkligen hur mina fingrar kliar, rastlösheten, ivrigheten, spontaniteten. Åh! Vad gör det om jag får en böter och en csn varning? Vad fan gör det när livet är så här jävla smoking hot? Absolut ingenting. Tisdagar har en tendens att kämpa emot mig. Och visst har den det också, men fan vad mycket gott den har gett mig! Nu hoppas jag att en babe dyker upp här snart. So long!

Kommentarer
Postat av: mk

hey u, hittade din blogg helt random. GRYMT bra bilder. sjukt bra.

2010-01-14 @ 18:20:40
URL: http://pennym.blogg.se/
Postat av: josephine

tack så hemskt mycket KUL att höra! får lov att säga detsamma, bra smak på fotografer har du som fan

2010-01-14 @ 18:35:57
URL: http://jbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0