Put on my blue suede shoes, And I boarded the plane, Touched down in the land of the Delta Blues, In the middle of the pouring rain, Touched down in the land of the Delta Blues, In the middle of the pouring rain


Foto: josephine torgersen
Historia är sjukt intressant och så, verkligen, älskar det, i synnerhet lisbeth som vi har som lärare, sjukt trevlig kärring... Eh, ja. Jag lär mig verkligen någonting, därav varför jag sitter här. Bilderna är från en väldigt fin promenix i gottskär, gick en sväng med kalle. Det verkligen känns att tiden springer iväg, det är snart dax att avrunda åren av slit och skötsamhet här på aranäs. (vadå skötsamma? vi på media gör ju ingenting vettigt förutom det vi tycker är kul, vi sitter ju i klamydiasoffan, spelar gitarr och fotar eller filmar.) Mycket sant, men om man ska vara ärlig, så har det fina klagosamma år, med mycket fina människor. Nu stirrar lisbeth på mig, dax att hugga in på imperialismen, hurra. Skönt att ha jonas bredvid mig med gitarren i klamydiasoffan i media blocket, på en torsdag, på claras födelsedag. So long!

Kommentarer
Postat av: hanna

fina bilder!!

2010-03-18 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0