Misery is all we know lately, saturdays are all the same, sympathy is overrated, like a snapshot when you've lost the game, now its the funeral i become the serial killer of us all.


Foto: josephine torgersen
Har haft en helvetes fin och jobbig tisdag, hatar som sagt tisdagar. Min otursdag! Trasiga brillor, csn-varning, blivit sjuk. Men, jag hade inställd idrott, gick till rödan med malin och sofia, fyndade lite fina saker inför inkommande fotosessions, min studentmössa fick jag, larvat mig med malin totalflippen, fått lite go feedback, träffat alla fina i skolan och var med malin snabbt efter skolgången. Sen kom jag hem och totaldäcka, är ju sjukt trött nuförtiden. All denna snö, gör mig äckligt deppig. Och pga att jag sov, missade jag att vara med kalle. Dumt. Nu är det nog dax att sova igen! So long!

Kommentarer
Postat av: Harvey Adams

Om du är denna Josephine Torgersen, då måste jag säga att du gör grymt coola bilder :)

2010-03-03 @ 08:47:16
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: Harvey Adams

sv: Tack så hemskt mycket och varsegod :)

2010-03-03 @ 20:56:03
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: Mallelito

Ääälskar den första bilden

2010-03-03 @ 22:35:53
Postat av: CM

Hej.

Vet inte riktigt hur jag hamnade här, men riktigt fina bilder!

Skulle du vara intresserad av att ta nya bandbilder på mitt band?

Vi är ute efter denna stilen, precis rätt färger osv.



Du kan nå mig på: [email protected]



Tack!

2010-04-02 @ 18:48:50
URL: http://www.myspace.com/pantherclub

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0