Pablo can you take me to the boats? Where the ocean meets the land and where the ocean meets my hand. Where I can feel the winds of change is a-blowing in. You know I love you endlessly, this is not about that at all.


Foto: josephine torgersen
Makeup: martina olsson
Modell: malin dannerstedt

Hänt så mycket nu det sista så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Mina bilder har även vart på en andra vända, igår så var dom på evenemanget Tur & retur paris, ett fint franskt dansant kväll. Fina amanda åkerman hade filmvisning, och jag och filip johnson och philip söderlind ställde ut våra bilder. Jag har fotat för martina (bilderna ovan), haft det mycket stressigt med plugget, allt ska in till nästa onsdag. Kalle och jag har haft vinkvällar, mycket mys nu när jag vart så stressad. Sen efter onsdagen, då är det bara att vänta in studenten. Jag längtar nu, men längtan har fått sitt sting med ångest med. Eh, jag måste köpa mat och sedan bege fortsätta plugga. So long!


Kommentarer
Postat av: Louise

Snygg-malle, duktig jossan!

2010-05-16 @ 14:29:12
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0